Jako první krok nás vždy kontaktujte, abychom Vám mohli pomoci Vaši situaci řešit a předat Vám potřebné informace k postupu.
Pokud Váš zdravotní stav vyžaduje okamžité ošetření a nebudete mít čas nebo možnost nás kontaktovat předem, spojte se s námi co nejdříve to bude možné. Nahlášení události může provést také kdokoliv z Vašeho okolí, kdo bude znát základní údaje o Vás a Vašem pojištění.
Postup vypadá následovně:
1. Jakmile nám událost nahlásíte, zašleme Vám kartičku s fakturační adresou PPO Insurance through United Healthcare, kterou předložíte ve zdravotnickém zařízení.
2. Kromě kartičky s fakturační adresou Vám následně zajistíme ošetření ve vhodném zdravotnickém zařízení a předáme potřebné instrukce.
3. Je nutné nás kontaktovat ještě před návštěvou zdravotnického zařízení pokud to zdravotní stav dovoluje, nebo co nejdříve po ošetření, či přijetí k hospitalizaci.
4. Od lékaře si při ošetření vyžádejte úplnou lékařskou zprávu. Lékařská zpráva musí obsahovat podrobné informace o Vašem zdravotním stavu – anamnézu, diagnózu, plán léčby a medikaci. Discharge Instructions (DC) nebo After Care Instructions (ACI) nejsou lékařskou zprávou. Zdravotnické zařízení je povinné Vám lékařskou zprávu vydat.