V celkovém hodnocení všech světových značek jsme poskočili z 46. na 42. místo a zvýšili tak náskok před konkurencí. Hodnota značky AXA překonala 11 miliard dolarů.
Velkou zásluhu na tom má i naše skupina AXA Assistance / AXA Partners, která letos expandovala do dalších zemí, přinesla na trh několik inovací a v meziročním srovnání stále roste.
Společnost Interbrand se srovnávání a oceňování značek věnuje už od roku 1974. Zavedla první metodiku v tomto oboru, která byla uznána společností ISO (hlavní garant mezinárodně uznávaných norem). Cestujete do zahraničí? Sjednejte si naše cestovní pojištění!
Prosíme, zadejte svojí emailovou adresu ve správném formátu
Kliknutím na tlačítko Přihlásit se k odběru souhlasíte s našimi Zásady ochrany osobních údajů. Možnost k odhlášení z odběru newsletteru naleznete pod stejným odkazem.