Pozor na podvodníky! Zákazníky kontaktují lidé, kteří se vydávají za falešné zaměstnance společnosti AXA. Další informace, co dělat, naleznete zde.

Jsme oficiálně jednička v pojišťovnictví. Devátý rok v řadě!


Máme velkou radost. V mezinárodním klání Interbrand Best Global Brands 2017 byla skupina AXA vybrána jako nejsilnější značka v oboru pojišťovnictví – a to už devátý rok po sobě.

interbra-(1).png

V celkovém hodnocení všech světových značek jsme poskočili z 46. na 42. místo a zvýšili tak náskok před konkurencí. Hodnota značky AXA překonala 11 miliard dolarů.

Prohlédněte si celkové pořadí v interaktivním formuláři. Můžete si ho filtrovat podle oborů a dalších parametrů.

Velkou zásluhu na tom má i naše skupina AXA Assistance / AXA Partners, která letos expandovala do dalších zemí, přinesla na trh několik inovací a v meziročním srovnání stále roste.

Přinášíme vám i kompletní analýzu poroty Interbrandu:
„Závazek společnosti AXA vůči své značce považujeme za nejdůležitější faktor. Firma si definovala svůj účel, vizi a hodnoty, a začala je upřímně prosazovat skrze generálního ředitele a celý jeho vrcholový management. Transformace zevnitř by se měla stát základem pro další růst.
Jádrem DNA AXA zůstává autentická orientace na zákazníka. Jsme si jistí, že nový generální ředitel a jeho manažerský tým budou stavět na dosavadních silných stránkách, ale také přijdou s inovacemi, které promění trh a průmysl.
Redefinovaný vztah k zákazníkovi přináší potenciál ke změně role značky, pokud se bude důsledně a dlouhodobě prosazovat.“
 

Společnost Interbrand se srovnávání a oceňování značek věnuje už od roku 1974. Zavedla první metodiku v tomto oboru, která byla uznána společností ISO (hlavní garant mezinárodně uznávaných norem). 

Cestujete do zahraničí? Sjednejte si naše cestovní pojištění!