Informace k cestám do USA

Jak postupovat při ošetření v USA, aby vše proběhlo hladce?

+420 272 099 911


⚠️ Jako první krok nás, prosím, vždy kontaktujte, abychom Vám mohli pomoci Vaši situaci řešit a předat Vám potřebné informace k postupu.

⚠️ Pokud Váš zdravotní stav vyžaduje okamžité ošetření a nebudete mít čas nás kontaktovat předem, prosíme spojte se s námi co nejdříve to bude možné. Nahlášení události může provést také kdokoliv z Vašeho okolí, kdo bude znát základní údaje o Vás a Vašem pojištění.

Jaký je postup?

➡️ Jakmile nám událost nahlásíte, zašleme Vám kartičku s fakturační adresou PPO Insurance through United Healthcare, kterou předložíte ve zdravotnickém zařízení.
 
  • ✅Kromě kartičky s fakturační adresou Vám zajistíme ošetření ve vhodném zdravotnickém zařízení a předáme potřebné instrukce.
  • ✅Pokud Váš zdravotní stav vyžaduje okamžité ošetření a nebudete mít čas nás kontaktovat předem, vyhledejte lékařskou pomoc a spojte se s námi co nejdříve to bude možné. Nahlášení události může provést také kdokoliv z Vašeho okolí, kdo bude znát základní údaje o Vás a Vašem pojištění.
  • ✅ United Healthcare Global je naše partnerská společnost pro řešení pojistných událostí v USA, proto je nutné nás kontaktovat ještě před návštěvou zdravotnického zařízení, nebo co nejdříve po ošetření, či přijetí k hospitalizaci.
  • ❌ Zdravotnické zařízení nebude znát název pojišťovny ani pojištění z České/Slovenské republiky.


➡️ Od lékaře si při ošetření vyžádejte úplnou lékařskou zprávu. Lékařská zpráva musí obsahovat podrobné informace o Vašem zdravotním stavu – anamnézu, diagnózu, plán léčby a medikaci.
 
  • ⚠️ Lékařská zpráva je nutná pro řešení Vaši škodní události.
  • ✅ Zdravotnické zařízení je povinné Vám lékařskou zprávu vydat, případně Vám dá možnost stáhnout si lékařskou zprávu ze systému, ale nezasílá lékařské zprávy jiným subjektům z důvodu ochrany osobních údajů, proto je pro nás téměř nemožné tuto zprávu získat.
  • ✅ Pokud Vám lékař odmítne lékařskou zprávu vydat, požádejte ho o vyplnění formuláře Medical report.
  • ❌ Discharge Instructions (DC) nebo After Care Instructions (ACI) nejsou lékařskou zprávou. Vždy si dokument před odchodem ze zdravotnického zařízení zkntrolujte.


➡️ Pokud po ošetření obdržíte tzv. Statements (žádosti o zaplacení ošetření), nijak se tím neznepokojujte. Tyto žádosti Vám mohou být doručovány i delší dobu po ošetření. V případě pojistných událostí v USA je to běžné.
 
  • ✅ Doporučujeme Vám tyto Statements nehradit.
  • ✅ Doručený Statement vždy přepošlete naši asistenční službě na adresu info.travel@axa-assistance.cz společně s referenčním číslem případu.