Letní novinky u AXA: Alex chatbot a voicebot


AXA letos zažíváme rekordní rok po covidové sezóně a vzhledem k vzrůstajícímu počtu sjednaných cestovních pojištění jsme se rozhodli pro zavedení nové technologie – chatbotu a voicebotu. Díky nim můžeme náš zákaznický servis dělat pořád stejně kvalitně, ale daleko rychleji a efektivněji.

Voicebot, také Alex, je primárně nastaven na asistenční lince a díky němu můžeme v reálném čase zaznamenat daleko více pojistných událostí. Alex je naprogramován tak, že dokáže pomocí umělé inteligence přepsat celý rozhovor na text a pomáhá získávat informace o všech standardních pojistných událostech pro naše operátory.

Chatbot Alex pomáhá zákazníkům rychle najít informace na našich webových stránkách, usnadňuje tedy práci našich operátorů na zákaznické lince, kteří mají čas věnovat se zlepšování kvality služeb.

Věříme, že vám naše nové technologické novinky pomohou vše vyřešit ještě rychleji, než jak tomu bylo doposud.
 
Share this article: