Cestovní pojištění

Cestovní pojištění

Ochráníme vás také v případě nemoci COVID-19.
Pomůžeme vám
kdekoli na světě
Zajistíme vám nejlepší
lékařskou péči
Jsme k dispozici
NONSTOP
Pojištění máte
sjednané za chvilku

INFORMACE

COVID-19
COVID-19

Zajímá Vás, kde Vás naše cestovní pojištění kryje i při událostech spojených s onemocněním COVID-19 nebo karanténou? Zda je možné nárokovat si připojištění Storno cesty a za jakých podmínek? Níže pro Vás máme odpovědi na nejčastější dotazy týkající se aktuální situace.

Při cestách do zahraničí se řiďte aktuálním doporučením Ministerstva zahraničních věcí

KAM MOHU CESTOVAT? KDE JE POJIŠTĚNÍ PLATNÉ I NA UDÁLOSTI SPOJENÉ S COVID-19?

  • Pokud cestujete do země, kde podle semaforu Ministerstva zahraničních věcí ČR je dovoleno cestovat (zelené a oranžové země), jsou v rámci pojištění léčebných výloh události způsobené onemocněním COVID-19 kryty. Odkaz na semafor MZV je k nalezení zde.
  • Pokud cestujete do země uvedené v semaforu červěně nebo do jiné země v rámci semaforu MZV nespecifikované, pojištění je zde platné ale má kompletní výluku na události spojené s COVID-19.
  • Seznam zemí a aktuální doporučení k cestování naleznete zde.
CO KDYŽ POTŘEBUJI CESTOVAT DO ZEMĚ, KDE UDÁLOSTI SPOJENÉ S COVID-19 NEJSOU KRYTY?

  • V takovém případě prosíme o zaslání cílové destinace, termínu cesty a důvodu cesty na email IPUS@axa-assistance.cz. Vaší žádost posoudíme a vyjádříme se Vám do 24 hodin do následujícího pracovního dne (v případě víkendu následující pracovní den).
POKUD SE V ZAHRANIČÍ DOSTANETE BEZ ZDRAVOTNÍCH KOMPLIKACÍ DO KARANTÉNY, KRYJEME V RÁMCI CESTOVNÍHO POJIŠTĚNÍ TYTO POJISTNÉ UDÁLOSTI:

  • náklady na ubytování a stravu v rámci nařízené preventivní karantény, pokud neprobíhá v rámci dohodnutého ubytování a stravování pojištěného nebo na náklady místních úřadů

  • náklady na návrat domů po ukončení nařízené preventivní karantény, pokud pro návrat není možné využít původně plánovaný způsob dopravy

    Jestliže by Vám během trvání preventivní karantény měla vypršet platnost cestovního pojištění, napište nám e-mail na adresu IPUS@axa-assistance.cz nebo zavolejte na linku +420 272 099 990 (PO-PÁ 8:00 – 18:00).
KDYŽ V ZAHRANIČÍ ONEMOCNÍM COVID-19, KRYJE MĚ CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ?

  • Na případy, kdy je u Vás testem potvrzeno onemocnění COVID-19 (tzv. zdravotní karanténa), se cestovní pojištění vztahuje.
  • Zde je nutné nacházet se v zemi, která je na „semaforu“ MZV označená zelenou nebo oranžovou barvou.
  • V takovém případě je nutné kontaktovat asistenční službu (číslo máte na kartičce pojištění). Z cestovního pojištění jsou kryta rizika v rámci léčebných výloh na Vaši hospitalizaci, či repatriaci. Také Vám prodloužíme dobu pojištění, a to do doby Vašeho návratu do České republiky.
KRYJE CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ TESTOVÁNÍ NA PŘÍTOMNOST COVID-19?

  • Pokud testování slouží k určení diagnózy, protože je ohroženo Vaše zdraví nebo život a je zapotřebí test provést, pak ano.
  • Cestovní pojištění nekryje namátkové testování před odletem/po příletu ani testování, které je potřebné pro případný vstup do země nebo při přicestování zpět do ČR.
KDYŽ ONEMOCNÍM COVID-19 PŘED CESTOU, MOHU SI NÁROKOVAT STORNO POJIŠTĚNÍ?

  • V případě, kdy jste v karanténě z důvodu potvrzení onemocnění COVID-19 v ČR, jsou z cestovního pojištění kryta rizika v rámci připojištění storna cesty dle sjednaných podmínek.
  • Pokud předložíte rozhodnutí místně příslušné Krajské hygienické stanice o Vašem umístění do karantény, budeme to posuzovat jako pojistnou událost z pojištění storna.
KDYŽ NECHCI ODCESTOVAT, PROTOŽE MÁM OBAVY ZE ZHORŠUJÍCÍ SE PANDEMICKÉ SITUACE V CÍLOVÉ ZEMI, MOHU SI NÁROKOVAT STORNO POJIŠTĚNÍ?

  • Pojištění storna se nevztahuje na události, které nastaly v důsledku epidemiologické situace v cílové zemi. Z pojištění storna zájezdu nelze hradit poplatky spojené se zrušením této cesty. Je třeba se obrátit na prodejce, případně leteckou společnost, u nichž byly služby cestovního ruchu pořízeny.
  • V takové situaci ale můžeme posunout Vaše pojištění na jiný termín nebo jej zrušit. V takovém případě nám napište na email IPUS@axa-assistance.cz. Nezapomeňte uvést číslo Vaší smlouvy.
KDYŽ JSEM UMÍSTĚN DO KARANTÉNY PŘED CESTOU, MOHU SI NÁROKOVAT STORNO POJIŠTĚNÍ?

  • Pokud předložíte rozhodnutí místně příslušné Krajské hygienické stanice o Vašem umístění do karantény, jsou z cestovního pojištění kryta rizika v rámci připojištění storna cesty dle sjednaných podmínek.

Nabízené varianty cestovního pojištění

 
Excelent
Komfort
Reference
Pojištění léčebných výloh
500 000 000 Kč
5 000 000 Kč
2 500 000 Kč
Pojištění asistenčních služeb
 
 
 
Úrazové pojištění
 
 
Pojištění odpovědnosti za škodu
 
 
Pojištění zavazadel
 
 
Pojištění cestování letadlem
 
Pojištění domácích mazlíčků
 
 
Náš tip
Excelent
  • Pokud chcete všechny starosti hodit za hlavu a užívat si naplno bez ohledu kam cestujete. Excelent je ta správná volba pro jistotu a klid na cestách.
  • Nejvyšší limity: 500 milionů na léčebné výlohy vč. nákladů na repatriaci či zásahu horské služby, 25 milionů na způsobené škody na zdraví.
  • V ceně navíc i pojištění zavazadel, právní asistence, odpovědnost za škodu na majetku, či pojištění cesty letadlem. A k tomu chráníme i vaše domácí mazlíčky. 
Komfort
  • Pokud se chystáte na klidnou a nenáročnou dovolenou po Evropě, můžete zvolit Komfort.
  • Limity: 5 milionů na léčebné výlohy, 1 milion na způsobené škody na zdraví.
  • V ceně i pojištění zavazadel, právní asistence, odpovědnost za škodu  na majetku.
Reference
  • Toto pojištění je určené pouze na krátké výlety do sousedních zemí (např. návštěva rodiny, výlet za nákupy apod.).
  • Limity: 2,5 milionu na léčebné výlohy, odpovědnost za škodu není v ceně.
  • V ceně pojištění nejsou další důležitá rizika jako je například pojištění odpovědnosti.