Pokud zdravotní stav vyžaduje okamžitou lékařskou pomoc, kontaktujte místní záchrannou službu na čísle 911. V případě, že to váš zdravotní stav dovoluje, kontaktujte nás, a to buď pomocí služby
Online Asistence, kde událost nahlásíte, co nejdříve se s vámi spojí náš pracovník a bude vás informovat o postupu. Nebo nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 272 099 911. Ke komunikaci s asistenční službou můžete využít i chat ze zadní strany digitální kartičky v mobilu.
Postup vypadá následovně:
1. Jakmile nám událost nahlásíte, zašleme Vám kartičku s fakturační adresou PPO Insurance through United Healthcare, kterou předložíte ve zdravotnickém zařízení.
2. Kromě kartičky s fakturační adresou Vám následně zajistíme ošetření ve vhodném zdravotnickém zařízení a předáme potřebné instrukce.
3. Je nutné nás kontaktovat ještě před návštěvou zdravotnického zařízení pokud to zdravotní stav dovoluje, nebo co nejdříve po ošetření, či přijetí k hospitalizaci.
4. Od lékaře si při ošetření vyžádejte úplnou lékařskou zprávu. Lékařská zpráva musí obsahovat podrobné informace o Vašem zdravotním stavu – anamnézu, diagnózu, plán léčby a medikaci. Discharge Instructions (DC) nebo After Care Instructions (ACI) nejsou lékařskou zprávou. Zdravotnické zařízení je povinné Vám lékařskou zprávu vydat.