Hlášení události

K nahlášení škodní události využijte náš systém Saxana:

Co dělat v případě, kdy se vám v zahraničí něco stalo?
Chci nahlásit škodu a požádat o zpětné proplacení nákladů
Kontakt asistenční služby
Převoz do nemocnice
Prvotřídní ošetření
Návrat domů
Odeslání dokumentů
Vyřízení papírů
Proplacení nákladů

Spojte se s námi prostřednictvím Online Asistence nebo nás kontaktujte telefonicky. Naše asistenční služba je tu pro vás 24/7. 

Pokud je situace naléhavá a zdravotní stav je život ohrožující, vždy volejte záchrannou službu. Telefonní číslo pro konkrétní zemi můžete najít např. na stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR. Nejčastěji se jedná o čísla 112, 911 nebo 999.  

✔️Pro jednoduché ošetření, kdy potřebujete navštívit zdravotnické zařízení můžete využít službu Online Asistence, kde si jednoduše událost nahlásíte a systém vám vyhledá vhodné zdravotnické zařízení nebo vám zavolá přímo pracovník asistenční linky. 
✔️Online Asistence vám poradí také v situacích, které souvisí s cestováním, poskytne rady a informace, jak postupovat např. při zpoždění zavazadel, letu nebo pokud dojde k poškození cizích věcí apod. 
✔️Stačí kliknout na ONLINE ASISTENCE zde na webu, odkaz máte dostupný také z digitální kartičky nebo v hlasovém stromu můžete zvolit volbu 1 a odkaz vám pošleme do SMS zprávy. 

Pokud se jedná o vážnější situace, kdy jste vy nebo někdo z vašich blízkých hospitalizován, případně je nutné zajistit převoz nebo si nevíte rady, zavolejte na naši asistenční linku +420272099911 
  • sdělíte našemu operátorovi, co se vám stalo, kde se nacházíte a společně se s vámi dohodneme na řešení, 
  • spojíme se s nemocnicí, pravidelně budeme monitorovat situaci a předávat vám aktuální informace, 
  • zajistíme vám i bezpečný převoz zpět domů, pokud to zdravotní stav dovolí a není možné využít původní dopravu, 
  • uhradíme náklady dle nároků sjednaného pojištění. 
Po celou dobu jsme vám stále nablízku. Monitorujeme situaci a zajišťujeme hladký průběh veškerých potřebných záležitostí.
Nebudete v nelehké situaci sami!

Stalo se vám něco v zahraničí a platili jste to z vlastní kapsy? Jednoduše můžete požádat o proplacení nákladů prostřednictvím našeho webového portálu
Událost zaregistrujete během několika minut i z vašeho mobilního telefonu.

 Co budete potřebovat:  
✔️číslo pojistné smlouvy a údaje o pojištěné osobě, 
✔️údaje o škodě, 
✔️veškerou související dokumentaci prokazující vznik škody. 

Pokud hlásíte událost emailem, nezapomeňte vyplnit formulář Oznámní škodné události.

 


Oznámení škodné události - léčebné výlohy, zavazadla, odpovědnost za škoduOznámení škodné události - storno cesty, nevyužitá dovolená, cestování letadlemOznámení škodné události - úrazové pojištění

Přiložte kopie faktur nebo účtenek, originály si uschovejte a přiložte i další související dokumentaci. 
 

Spojte se s námi prostřednictvím Online Asistence nebo nás kontaktujte telefonicky. Naše asistenční služba je tu pro vás 24/7. 

Pokud je situace naléhavá a zdravotní stav je život ohrožující, vždy volejte záchrannou službu. Telefonní číslo pro konkrétní zemi můžete najít např. na stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR. Nejčastěji se jedná o čísla 112, 911 nebo 999.  

✔️Pro jednoduché ošetření, kdy potřebujete navštívit zdravotnické zařízení můžete využít službu Online Asistence, kde si jednoduše událost nahlásíte a systém vám vyhledá vhodné zdravotnické zařízení nebo vám zavolá přímo pracovník asistenční linky. 
✔️Online Asistence vám poradí také v situacích, které souvisí s cestováním, poskytne rady a informace, jak postupovat např. při zpoždění zavazadel, letu nebo pokud dojde k poškození cizích věcí apod. 
✔️Stačí kliknout na ONLINE ASISTENCE zde na webu, odkaz máte dostupný také z digitální kartičky nebo v hlasovém stromu můžete zvolit volbu 1 a odkaz vám pošleme do SMS zprávy. 

Pokud se jedná o vážnější situace, kdy jste vy nebo někdo z vašich blízkých hospitalizován, případně je nutné zajistit převoz nebo si nevíte rady, zavolejte na naši asistenční linku +420272099911 
  • sdělíte našemu operátorovi, co se vám stalo, kde se nacházíte a společně se s vámi dohodneme na řešení, 
  • spojíme se s nemocnicí, pravidelně budeme monitorovat situaci a předávat vám aktuální informace, 
  • zajistíme vám i bezpečný převoz zpět domů, pokud to zdravotní stav dovolí a není možné využít původní dopravu, 
  • uhradíme náklady dle nároků sjednaného pojištění. 
Po celou dobu jsme vám stále nablízku. Monitorujeme situaci a zajišťujeme hladký průběh veškerých potřebných záležitostí.
Nebudete v nelehké situaci sami!

Stalo se vám něco v zahraničí a platili jste to z vlastní kapsy? Jednoduše můžete požádat o proplacení nákladů prostřednictvím našeho webového portálu
Událost zaregistrujete během několika minut i z vašeho mobilního telefonu.

 Co budete potřebovat:  
✔️číslo pojistné smlouvy a údaje o pojištěné osobě, 
✔️údaje o škodě, 
✔️veškerou související dokumentaci prokazující vznik škody. 

Pokud hlásíte událost emailem, nezapomeňte vyplnit formulář Oznámní škodné události.

Oznámení škodné události - léčebné výlohy, zavazadla, odpovědnost za škoduOznámení škodné události - storno cesty, nevyužitá dovolená, cestování letadlemOznámení škodné události - úrazové pojištění
Přiložte kopie faktur nebo účtenek, originály si uschovejte a přiložte i další související dokumentaci. 

Hlášení události - vyřízení případu

Lhůta pro vyřízení škodní události
Vyřízení vašeho případu
Legislativa České republiky nám stanovuje lhůtu 90 dnů na vyřízení. Vše se ale snažíme vyřídit v co nejkratším čase.
Přezkoumání případu
V případě, že nesouhlasíte s naším stanoviskem k události, můžete zažádat o její přezkoumání.
Kontaktujte nás e-mailem na reklamace@axa-assistance.cz nebo nám zašlete dopis na adresu AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., Gate Nová Karolina​, 28. října 3348/65, 702 00 Ostrava, Česká republika

Ke své žádosti přiložte tyto nezbytně nutné náležitosti:  
  1. Referenční číslo události (uveďte do předmětu e-mailu či dopisu).
  2. Podrobný popis, s čím konkrétně nesouhlasíte a jaké skutečnosti žádáte přezkoumat.
  3. Dokumenty (lékařské zprávy, posudky, protokoly či jinou dokumentaci) obsahující nové skutečnosti.
Váš požadavek na přezkoumání škodní události vyřídíme do 30 dnů.