Pozor na podvodníky! Zákazníky kontaktují lidé, kteří se vydávají za falešné zaměstnance společnosti AXA. Další informace, co dělat, naleznete zde.

Zákaznická linka

Na zákaznickou linku je možné se obrátit v případě dotazů na nabízené produkty nebo k již zakoupeným pojistným smlouvám.

Způsob kontaktu

ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY MŮŽETE NAJÍT V CENTRU POMOCI NEBO PROSTŘEDNICTVÍM CHATBOTA ALEXE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH.

V případě, kdy potřebujete odpověď na vaše dotazy, je možné se s námi spojit:
  • telefonicky na čísle +420 272 099 990 (PO-PÁ 08:00-17:00)
  • e-mailem na adrese zakaznickalinka@axa-assistance.cz
Pro zjištění informací si připravte:
  • číslo pojistné smlouvy (pokud již smlouvu máte)
Telefon a e-mail
Telefon a e-mail
Při telefonickém spojení je nejprve nutné projít hlasovým stromem. Informace k produktům a sjednaným pojistným smlouvám se nachází pod volbou -1-. V určitých situacích může být váš požadavek řešen virtuálním asistentem Alexem, v takovém případě je důležité odpovědět na položené dotazy, to totiž usnadňuje následné poskytnutí informací ze strany konzultanta.
 
V případě e-mailových dotazů odpovídáme nejpozději následující pracovní den.